söndag 2 maj 2010

vårväder och argumenterande uppsats

visst är det underbart när vårdvärdet kommer.
just nu har vi fått lite underbart vårväder här i småland (Anderstorp)
sitter ute på trappan just nu och bara njuter. solen gömmer sig just nu bakom ett moln, men det är ändå varmt i luften, blåser lite svala vindar då och då.
men annars är det jätte skönt.

har jobbat idag från 08.30-12.45 och sedan jag kommit hem så har jag suttit ute i solen nästan hela tiden.

nu börjar det lukta grillat här hemma och jag misstänker att det inte är lång tid kvar innan middagen är färdig.
har faktiskt legat helt okej i blodsockret dom gånger jag kollat (dom få gånger jag kollat)

ska sätta mig och läsa igenom min argumenterande uppsats som jag har skrivit det sista på idag. måste bli klar med den så att jag kan lämna in den, skulle in för ett tag sedan, men min lärare och jag har en liten deal om det och så länge hon får in den så är hon nöjd om man säger så. men hon lär inte få in den fören tidigast på fredag iaf, ska läsa igenom den och även ha med den till en lektion på torsdag och be den läraren läsa igenom den med. sedan får jag väl fixa och ändra lite på den under den lektionen med, och sedan bör den väl vara klar hoppas jag.

skit kom på att jag har stavat fel på ett ord som jag skrev på jobbet idag XD haha, slog mig bara... aja, kanske ingen som tänker på det förhoppningsvis, ingen som säger att det är någon som kan läsa mina kråkfötter i huvudtaget :P

ne nu ska jag sätta igång och läsa min text, har ju lite projektarbete jag ska skriva på med, så det kan vara bra att sätta igång.

1 kommentar: