söndag 30 maj 2010

gisledagarna

ja äkta gisledagar ska firas i anderstorp.
det tyckte iaf INTE jag, malin och sara igår :P

när malin just lyckats övertalla mig att vi skulle åka till gislaved så kom vi dubbelt så fort fram till att vi inte skulle hinna ner till bussen XD

så det blev istället att ge sig iväg hem till malin,
och efter ett tag kom sara ditt med. sedan skulle vi till ica, men självklart hade dom ju stängt vid 20:00 och inte 21:00 :P

så det fick bli 10:ans istället och sedan sibylla eftersom malin skulle äta.

sedan blev det till malin igen och sedan blevjag plågad utav henne eftersom hon fick för sig att göra en "Makeover" XD

men vi hade kul iaf :)

idag har det varit riktigt härligt väder, kunde varit lite värmare, men det har ändå varit skönt :)

imorgon är det göteborg som ligger på listan...
skolresa.
får se vad jag ska göra på min friatid, har kollat upp lite saker så nu med så har troligen faktiskt bestämt mig vad jag ska göra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar