söndag 23 maj 2010

ung diabetes

har anmält mig till ett av ung diabetes läger nu :)
eller jag har skrivit ansökan.
ska bara köpa ett frimärke imorgon och sedan skicka iväg det :P

så jag har "nästan" anmält mig då ;)

hoppas verkligen jag kommer med :)
skulle vara supper kul!

men nu blir det att sova,
imorgon blir det att åka till jönköping och röntga njuren...
spännande och se vad som har hänt med min kära cysta :)
tror inte den har blivit större faktiskt, utan jag tror att det kommer ha hållit sig till sin storlek som förra gången, och då tror jag inte heller att dom gör så mycket åt den :)
det det behövs inte tycker inte jag, för jag har ändå inte ont av att den finns där ;)

men efter röntgen blir det värnamo och tandläkaren där,
får se vad tandläkaren säger..
inte så mycket som vanligt anntar jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar