tisdag 25 maj 2010

tisdag

hade tänkt skriva lite om vad som hänt idag innan...
men det blev inte så riktigt..
och nu orkar jag inte.

kan ju bara säga kortfattat att det var skola som vanligt idag då ;) fick reda på mitt engelska nationella idag, gick helt ok :) mycket bättre än vad jag hade trott att det skulle gå iaf.

efter skolan tog jag och passade på att gå ner till JC och kolla efter byxor, och tänka sig så hittade jag 2st för 600 sammanlagt, så jag kände mig nöjd som slapp att slösa så mycket pengar tackvare att byxorna var på rea ;)

efter det var det körkortsteori...
och tja..
så mycket annat har det inte varit ;)

imorgon blir det ridning för hella slanten :) en hel dag! det ska bli skoj, inte varje dag man får rida på skoltid.

men nu har jag huvudvärk, så ska ta och titta på scrubs och sova :)

sockret har varit helt okej idag :)

jo jag kan säga att syrran hittade en skadad igelkott med som hon nu har hemma för stunden..
vet inte hur hon ska göra med den, vet inte vad felet är med den.
troligen dör han, han har säkert ätit något giftigt eller liknande, eller så har kanske en katt varit på den. det är sorgligt när det blir så.. men finns inte så mycket att göra, inte med den här stackarn iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar