fredag 7 maj 2010

Fredag

i brist på någon annan rubrik så får det bli dagens dag ;)

varit ledig från skolan idag.
var rätt skönt ;)
eller tog ledigt, skulle till värnamo idag och han inte gå med än på cirka min halva första lektion. så tyckte det var lika bra att vara ledig en hel dag istället.

så vid 11:45 tog jag bussen till värnamo, passade på att plugga lite under tiden, skrev på naturkunskapen eftersom det var den lektionen jag dels missade idag.

sedan blev det att gå i rask takt från stationen till sjukhuset, var precis att jag han kan man väl säga ;) 3 minuter tillgodo fick jag.

efter 1h blev det att åka hem igen.

och sedan dess..
ja vad har jag gjort då? det vet jag knappt..
åkte med mamma och handlade när hon kom hem, annars har jag väl inte gjort något direkt.
funderar på att gå och lägga mig snart för jag börjar känna hur ögonlocken tynger ner på mig.

blodsockret har legat bra.
morgonvärde: 5,6
sedan blev det värden på 5,7 5,9 7,2 och 4,2
så det har bara varit bra måste jag ju säga :)

ne blir väl att lägga sig i sängen och titta lite på film eller något sådant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar