torsdag 20 maj 2010

dålig uppdatering

ursäkta för den dåliga uppdateringen,
har varit lite och göra hela tiden och så har jag varit lite sjuk och så.

men nu så ska jag väl försöka skriva lite mer igen :)
kommer nog inte bli något skrivet imorgon troligen, men sedan så kommer det väl lite ;)

åhh jag längat tills imorgon :)
vi ska dels åka och hämta hem våran lilla valp :) lilla King.
och sedan ska jag iväg på en överlevnadskurs.

det ska verkligen bli roligt att gå på det.

har hört många som har tittat undrande på mig och frågar mig om jag "verkligen" klarar av att gå en sådan kurs, för vad kursen innebär är en fältdag i skogen och vi får ju ingen mat utan får lära oss vad man kan äta i naturen.
och det är de som många reagerar på.

men det ska bli roligt att bevisa att JAG KAN även fast jag har Diabetes :)
jag har planerat det rätt noggrant
ska sänka min basaldos och har med mig både pennor och saker till pumpen, sedan har jag även med mig druvsocker MEN det ska jag ju inte nyttja fören jag VERKLIGEN behöver det.
så visst, får jag en riktigt låg käning så får jag ju ta druvsocker.
men annars så är det ju bara att koppla bort pumpen ifall jag märker att sockret börjar bli lägre och sedan måste jag ju självklart även hålla en extra kol på blodsockret.

men detta ska jag klara! inga som helst problem :)
och det ska bli supper spännande och intressant :)

men nu ska jag plugga lite och sedan ska jag sova, för så jätte mycket sömn lär man väl inte få imorgon.. eller man lär väl inte sova så där jätte bra åtminstone ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar