fredag 28 maj 2010

trött

blodsockret har legat jätte bra idag :)
men jag kämpar för att hålla det bra med.

har varit i stallet idag.
det var riktigt skönt faktiskt. eller tja.. det är ju alltid härligt att vara där uppe :)

men var där själv nu och Dammie var på bra humör så det kändes bara bra.
vi passade på att rida ut en runda i skogen, bara "Hon" och "jag" :)
vi lyckades även klara oss ifrån regnet och det tackar man ju för ;)

i övrigt så är jag OTROLIGT trött!!
ska nog gå och lägga mig tidigt idag, hade kunnat sova nu egentligen, men har inte ätit middag än så det vore kanske lite dumt :P

men rätt tidigt ska jag försöka somna för jag ska upp och jobba imorgon med :)

det är gisledagarna imorgon med, hade hunnit att titta på paraden om jag hade skyndat mig från jobbet till bussen.
men tror jag struntar i det.
blir väl säkert ändå inte så fint väder ;)

så mycket är det egentligen inte att kolla på.
så nee.. det får nog vara för i år.

ne nu ska jag gå och fortsätta titta på Talang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar