tisdag 4 maj 2010

Natonella

har just blivit klar med det engelska natonella provet.
gick väl ok, förutom lyssnings delen, dels så pratade dom otroligt fort och sedan så kom jag på mig själv med att sitta och störa mig på bakgrunds ljudet i cd:n(i detta fall ett larm) så pga det missade jag lite.

får väl se hur det går.

nu ska jag försöka fördriva cirka 5h här i gislaved.
har planerat att sitta här en stund och skriva färdigt en engelska uppgift jag har och sedan kanske plugga lite på något annat.
efter det ska jag iaf ge mig iväg till apoteket och hämta ut lite insulin.
även fixa ett papper så att mamma kan hämta ut till mig på apoteket framöver.
får se vad jag ska göra sen, går väl till körskolan när jag inte längre kommer på något att göra och sätter mig där och pluggar.
sedan är det ju teori lektion vid halv 5 i 2h och sedan blir det bussen hem igen :)

funderade ett tag på att åka hem imellan, men tänkte att jag kanske får mer skolarbete gjort om jag tar tag i det här.

har just tagit 3enheter insulin för att sänka ner blodsockret som jag med avsikt lagt på 13 innan provet, detta för att absolut undvika en känning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar