onsdag 26 maj 2010

hel dag i stallet

ja det blev verkligen en hel dag i stallet :)
men det var enbart härligt :D

först var det ju ridningen med skola, då åkte vi till en ridskola som ligger i öreryd.
gick väl helt ok :P med tanke på att det blev en helt ny häst att rida och även med tanke på att jag inte har ridit "ridlektion" på över 5år..

blev riktigt förvånad faktiskt, för ridläraren kom fram till mig sedan efter att jag hade ridit och frågade varför hon kände igen mig XD
då sa jag att jag hade varit på ridlägger där 3 gånger.
hon frågade vilken häst jag red på det senaste lägret och då kom vi fram till att det var 5 år sedan jag var på det senaste lägret....
så det var ett tag sedan XD
men hon kände igen mig.. det är en duktig människa måste jag säga, jag menar man ändrar sig ändå rätt mycket med åren, speciellt i tonåren, tycker iaf jag.

men efter skolan så passade jag och två kompisar till mig på att åka upp till stallet där jag rider :) kändes ju som att det var lika bra att passa på när man ändå hade ridkläder på sig ;)

så det blev till att rida och pyssla om Dammie då med :) och det behövs alltid, hon njöt över att ha 3st som sprang runt henne och enbart brydde sig om HENNE!!

mycket mer finns det inte att säga ;) spelade just alfabet med syrran och hennes kille :P jag vann!!! ;) jag brukar aldrig lyckas slå mig syster :P

ne nu är det sängen om lockar för min del ;)

1 kommentar:

  1. Ja det gör jag. Det är det bästa val jag gjort. Skulle heller aldrig kunna tänka mig något annat program :)

    SvaraRadera