lördag 27 juni 2009

Underbar kväll :)

Tack för en mycket trevlig kväll idag :)
nu är jag riktigt seg i huvudet efter att tjoande m,m :D

blir inte till att sitta uppe länge till,

haha, ne som sagt, det var mycket, mycket trevligt att umgås med gammalt folk :) länge sedan sist ju.

vi var inte riktigt normal idag, folket i Anderstorp måste tyckt att vi var yters konstiga som höll på att skrika och skratta åt minsta lilla,

men tjejer är tjejer ;)
haha, vi har det inbyggt i oss att flumma ordentligt :P

1 enda sak jag störde mig på idag, eller 1 person kan man väl säga.
men, men inget jag behöver dra upp :)

men kan bara undra vilken mognadsgrad man ligger på när man ställer sig och skriker på en människa så där.
blev lite arg faktiskt, speciellt när man säger till att den/det/hon/han inte ska göra det utan bara fortsätta gå.

mer behöver jag inte säga :)

ne, nu ska jag sova,
om jag får för Levin då :P
han började just skriva på msn till mig och det är ett halvt mirakel att få honom att sluta när han väl satt igång.
haha :P

Godnatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar