fredag 19 juni 2009

JIPPI!!

åhh,
vad glad jag är,
eller ja, för denna saken är jag det :)

har fått tillbaka min lilla favorit :D
hihi, har pratat med den jätte mycket,

den gjorde i från sig ett ljud och då svarade jag den:
- ja jag hör dig älskling! jag kommer,

och vad är det ja pratar om?

jo min kära pump ju :D

äntligen har jag satt i gång den igen :)

min läkare kanske inte blir så glad för det,
hon ville egentligen att vi skulle vänta minst till nästa besök som jag har hos henne,
men det har ju inte jag tålamod till,
jag vill ju ha min pump nu :D


det fungerar mycket bättre för mig när jag har den, en helt underbar trygghet, och jag slipper ju att offentligt sitta och sticka mig med insulinpennan vilket jag inte är förljust i.

så det är glad över,

sedan finns det ju annat man inte är lika glad över,
men men,
sådant är livet.
 

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar