torsdag 11 juni 2009

SOMMARRRLOOOVVV!!!

ville bara säga att nu har man:


SOMMARLOV :D


så himla härligt att vara lite ledig,
måste säga att jag ALDRIG har sett fram i mot ett sommarlov så mycket som jag har gjort nu.

inte för att jag ska göra något speciellt utan bara för att det ska bli så himla skönt att vara ifrån skolan och allt pluggande :)

håller egentligen på och skriver ett inlägg om känningar..
ska se till att få färdigt det så att jag kan lägga ut det,
men har varit lite lat på att skriva så har inte blivit färdig med den ännu ;)

Snart ska man iväg till stallet med :)
eller snart och snart, men om 3h :P


Ha det så bra :)


btw
har klippt mig :P
en anning kortare hår nu igen ;)


(mitt nya jag :P )

1 kommentar:

  1. Trevlig blogg du har!
    Grattis till ditt sommarlov!
    Hoppas blodsockret håller sig bra i sommar!
    Kram

    SvaraRadera