torsdag 25 juni 2009

God morgon

ja godmorgon på er alla :)

okej,
erkänner,
det är inte morgon nu längre ;)
men jag sov faktiskt rätt länge idag,
till halv 10,

så himla härligt väder idag med.

ska först gå ner och duscha så fort syrran är klar,
sedan ska jag sätta mig och leta upp något gott recept som jag kan laga idag.

ja! kan man tänka sig, jag lagar mat :P
måste säga att det är "lite" kul, obsavera lite ;)

sedan ska jag nog bara sitta ute och njuta av solen,
måste passa på när den är framme,
och jag har ändå inget att gör :/

måste håla koll på blodsockret idag med,
tog det bara 1 enda gång igår.
mycket dåligt!!

men det blir så ibland,
man försöker glöma att man har diabetes och därför hoppar man över att ta blodsockret.

aja, nu är syrran färdig,
så nu ska jag Duscha :) ska bli härligt att bli ren :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar