fredag 26 juni 2009

svår tagen..

som sagt,

kan hända att jag är svår att få tag i under denna dagen och imon fram tills3-4 kanske.
har ju ingen motagning i telefonen här ute i ödemarken. ;)

haha, ne så öde är det inte, men jag har ett telenor och dom harinte värdens bästa motagning.

så om det är någon som ringer mig eller sms så kan det hända att jag inte får det med en gång.
jag vet inte riktigt, har inte motagigt något sms eller samtal under dagen nämligen ;)

och datorn tänker jag inte sitta vid, så blir lite isolerad om det är någon som vill något,
men det får man vara ibland ;)

Vi har redan tittat igenom 3 filmer här :)
alla har varit komedi med lite kärlek inblandat.

vi har 2 filmer kvar och titta på :)

ena är iaf om dans så den hade du nog gillat Natalia :)

ne nu blir jag så tokig på denna datorn att jag inte ska sitta häroch skriva mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar