fredag 12 juni 2009

STUDENTEN!!

Grattis till studenten älskade syster :)

du har kämpat hårt och förkännar resultatet som det blivit.
du har kämpat mycket hårdare än jag säkerligen någonsin gjort och kommer att göra,

jag är långt ifrån perfekt, bra, fin, underbar, speciell m.m

men det är du :)
den gåvan har du fått,

och även förmågan att ha den där speciella handen med djur,
____________________
Kunskap har ett särskilt,
högst personligt pris.
Det kostar tid och vilja
att bli riktigt vis.

Så många ord att läsa…
ett slit som stundtals tär.
Men det finns mål och mening
med allt det som man lär.

Du får ett hederspris
för just det du studerat
när du får ditt betyg
för allt som du presterat.

Så känn dig extra stolt nu
när skolan släppt dig fri.
Och använd din "biljett"
till det du helst vill bli.

___________________

Min syster är underbar och så är det bara :)
<3

GRATTIS!!

finns ingen som du,
sedan spelar det ingen roll att du säkert inte läser det här,
andra gör det och nu vet dom vilken tur jag har som har fått en ängel som dig till syster :)

hittade en gammal dikt jag hade skrivit till dig när jag gick i 8:an,
jösses, nu är du samma person som du var innan den perioden och det är jag mer än glad över :)

ÄLSKAR DI SYSTER <3

(lite halv dåligt inlägg, men jag tror jag har känning nu igen ;) )

Ha det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar