lördag 20 juni 2009

...

vaknade så tusan för tidigt..

har vaknat flera gånger i natt pga att sockret har legat lågt,
slarviga jag har inte orkat åtgärda det utan bara somnat om.

men när jag vaknade vid 5 tiden så drog jag ut natuslådan,
och gissa vad jag hittade där?
:D

där låg ju druvsocker och väntade på mig ;)
jag behövde med andra ord inte lyfta på lata mig..

men nu efter det har jag inte lyckat somna igen...

vill sova en stund till ju........
det är ändå för tidigt för att ge sig upp till stallet,

ska kolla till dom idag det är därför jag ska upp ditt nu på morgonen,
ne hästarna står väl och halv sover i hagen nu ;)

jag menar, nu vid den här tiden är det ju inte så mycket knott och eländigt som kan störa och irritera dom.

Dammie har gått och skadat sig med,
hon har fastnat i undertråden i staketet. :(
veterinären var hos henne sent i torsdags kväll och gav henne stelkrams spruta och smärtstillande.

hoppas hon blir bra igen snart.. :(
lilla stakarna.
undra när man kan börja sätta igång henne igen lite smått.
hon behöver motioneras när hon går på sommarbete nämligen,
hon har rätt lätt för att få fång nämligen.

Dammie :)


skadan... :( (precis i kronranden...)

Ha det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar