måndag 29 juni 2009

sommarplaner

jaha,

här gör man upp planer för sig själv,
ska dra ner till halmstad imon och sedan vara där i 1-2 veckor.

jätte härligt hade det ju varit,

men dom planerna sprack genast när jag satte mig och titta på det lite närmare.
förbadade skit,

nu har jag INGET att göra under sommaren för det...

skulle nämligen till tandläkaren på onsdag och sedan ska jag ju stå funktionär på lördag...
inget av dom kan jag direkt hoppa över..

och nästa vecka ska jag till värnamo till sjukhuset,
så då gick det ju inte det veckan heller...

jäkla typiskt alltså..

gaaa.
nu är jag arg,

jag har inget att göra ju,
det enda jag gör under dagarna är städar,

jag umgås inte med någon eller hittar på något för egen del.
är i stallet någon enstaka gång,
men det är nästan för varmt varje dag.

ne,
himla tråkigt,

just nu är allt nere i boten ju,

sitter och tar imot bilder från kvällen i lördags,
haha, vilka bilder alltså :P
jag tror nästan ingen är normal.
och på nästan alla kort på mig sitter jag och skriver sms :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar