tisdag 16 juni 2009

Matlagning

Idag har jag faktiskt lagat mat :)

något jag verkligen är DÅLIG på..

om det finns något som heter matIQ så är det just det som jag saknar :P

mitt första misstag när jag stod där och lagade mat var att jag väntade och väntadet och väntade på att det förbaskade pastavattnet någon gång skulle koka upp, efter ett tag inser jag att jag glömt sätta på plattan.
suck på mig själv alltså...

där kunde jag ståt länge och väntat,
haha :P

och för det andra fick jag helt totalt panik, för det stod inte på svenska på förpackningen hur man kokade pastan..
ännu en grej till som dom flesta människorna hade klarat sig utan som inte jag gjorde,
fick ta hjälp utav internet :P

sedan glömde jag laxen i ugnen så den klarade sig precis från att inte bli bränd..

men det gick faktiskt att äta ;)

Ha det bra :)

1 kommentar:

  1. Jag har också diabetes , fick min för 4 år sen på min 14 års dag ;D Ligger du bra i blodsocker och de?

    SvaraRadera