torsdag 4 juni 2009

trött

nu har jag inte skrivit på ett tag igen..

har blivit lite dålig på det måste jag säga..
har väl inte haft så mycket att säga,
eller jo det har jag nog. men har haft sådan huvudvärk i flera dagar nu att jag inte har orkat skriva helt enkelt.

idag slutade jag skolan tidigt, härligt ;)

och blodsockret har legat JÄTTE bra :D

det är roligt :)

har tänkt gå och lägga mig strax egentligen men kommer ändå inte somna,
så sitter nog uppe ett tag till ;)

har suttit och jobbat med min väns blogg idag,
hon hade en väldigt tråkig layout så jag fixade så den blev "lite" bättre,
rätt roligt faktiskt :)

http://svardiabetesochjag.blogg.se/
___________

för övrigt tycker jag ni är lite dåliga på att komentera ;)
okej, förutom en person.
har ungefär 5 komentarer från henne varje gång jag går in på min blogg,
men det är inget intressant utan bara skit så det accepterar jag aldrig så att det syns ;)

aja, har inte mycket mer att skriva just nu..

Ha det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar