måndag 29 juni 2009

Minnen

sitter och funderar lite på gamla minnen :)
härliga minen bara, resten kan man strunta i :D

men allt annat,
finns så mycket ju :)

har städat som tussan här hemma nu,
måste se till att tjäna ihop lite pengar så att jag kan köpa en ny telefon..
:P blää,
gillar inte att göra det :P

men men, min andra är sönder så har inte så mycket val.
pratade med syrrans kompis som med har en sådan telefon och hon har exakt samma problem med sin,
måste vara något fel med den modelen då, att den inte är bra gjord eller så..

har legat och solat lite innan idag,
inte för jag är en person som gillar att sola,
men jag gillar värmen :P

ska snart ge mig ut och rensa lite ogräs på framsidan, jippi :P or not! ;)
men först ska jag se vad det finns för något gott som man kan laga idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar