torsdag 5 augusti 2010

mera joggin och sista besök bokat till barndiabetes

Hej!

idag har mitt blodsocker fortsatt vara bra :)

fick min tid till Jönköpings diabetesmottagning idag med, det blir mitt sista besök där :D och sedan blir jag över flyttad till Värnamo och till vuxen.
ska bli jätte härligt,
en ny start och nytt folk och närmare till sjukhuset med :) kan inte bli bättre.

visst Jönköping har mycket trevlig personal och man känner ju till flera st, men allt positivt med att komma till Värnamo istället väger över Jönköping stort :) det är ju ingen som vet hur personalen är i Värnamo, jag tror att dom är minst lika trevliga där,
jag tror att situationen med att bytta sjukhus är vad man gör det till.

och jag ska göra till en små sak ;) men andra ord en liten enkel grej :)

har varit ute och sprungit idag med,
gick bra, sprang mina 2,2-2,4km och det var utan några problem.

man får släppa runt med ett gott samvete för diabetesen efter att man har varit ute och sprungit, och det är ju INGEN nackdel med det :)

motion är ju faktiskt A och O för en diabetiker.
så för er som vill ha lättare till att få ett bra blodsocker, glöm inte röra på er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar