fredag 20 augusti 2010

Hej

nu blir det inget direkt inlägg för ska snart gå och lägga mig.
ska upp och jobba imorgon så det kan vara en bra ide att sova ut innan ;)

jobbar nu ända fram till skolstarten, visserligen är det bara 4 dagar kvar innan skolan börjar, men har jobbat största delen av sommaren med ju, men det har inte gjort mig någonting, det har enbart varit skönt!

sockret har legat bra dom senaste dagarna.

har däremot desperat försökt få tag i en diabetessköterska...
men det kan jag inte påstå har varit så väldigt lätt..
idag var dom inte ens där på hella dagen och igår var dom där efter 15:00 och så gick dom ju självklart hem igen vid 16:00 så då han man inte få tag i dom.
dom kommer på måndag igen men hinner ju säkert inte ringa då heller.

måste få tag i dom och be om ett recept på teststickor till min blodsockermätare,
ska ju ditt på torsdag på läkarbesök så får väl annars passa på och be om ett då istället.

har grävt fram en gammal mätare som jag kan använda så länge.

ne ni, mycket mer ska jag inte skriva nu utan nu är det dags för sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar