onsdag 16 december 2009

...suck..

ja blodsockret är fortfarande så där segt eller vad man ska säga.

vet inte hur mycket insulin man vågar dra på med utan att man får känning..
tog en 5 enheter innan och hade alls sjunkit mycket...

förstår absolut inte varför det är så här..

så himla irriterande,
och allt, precis allt är som vanligt annars ju,
jag menar jag har inte ätit något annat än vad jag alltid brukar göra och jag har varken motionerat mer eller mindre mot vad jag brukar..

den enda förklaringen jag kan komma på just nu är att det måste vara en infektion på gång...
men det känns inte så i kroppen,
för jag mår lika bra som vanligt och är inte mer trött eller så..
så ne..
vet inte riktigt..

det är bara att vänta och se,
men jag har varit väldigt duktig på att kontrollera på blodsockret iaf :)
ska ta ett nytt socker snart tänkte jag,
börjar inte nästa lektion fören om en halvtimme ungefär så jag tar det då.
så får man se vad det ligger på och om man behöver ta cirka 7 enheter extra..

2 kommentarer:

  1. Ja, de är härligt med snö! =)

    SvaraRadera
  2. ja men köp en sådan till dig själv i julklapp ;) De är ju en jätte fin julklapp isåfall ;)

    Beställ den nu enkelt hem om du kan =)

    kram

    SvaraRadera