fredag 11 december 2009

Lucia

ja, idag är det Lucia i skolan...

vi är lediga från dom två timmars matte som vi har på morgonen idag i vanliga fall,
men jag tror det var NV som skulle ha prov idag så då har vi inte det.

men jag har nog fått matte så det räcker från igår ;)

men iaf,
eftersom vi är lediga då i två timmar och man bara behöver gå på lucian om man har lektion så hade jag egentligen kunnat sova nu..

men jag kliver upp ändå,
dels så brukar alltid skolans lucia vara väldigt fint att titta på och sedan så mår blodsockret MYCKET bättre av alla dessa rutiner..

så snart ska jag ge mig iväg till bussen..

och jag fick en kommentar för ett tag sedan om att den tyckte att jag skulle göra om svenskan från femte klass.
och ja..
ja det hade varit en bra ide ;)
för jag vet redan att jag är dåligt på att stava och är duktigt på särskrivningar ;)
men man kan ju inte vara bäst på ALLT säg ;)
och någon gång lär jag mig väl, men jag kan förstå att ni som läser kan tycka det är lite irriterande ibland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar