tisdag 8 december 2009

godmorgon

ja godmorgon på er alla,

sitter just nu och väntar på att det ska bli dags att gå till bussen,
ska skicka iväg mitt svenska arbete med,

funderar på att åka upp till stallet idag,
har knappt inte hunnit med det nu,
har varit mycket att plugga på hela tiden och liknande,

jag som tänkte plugga på matte då när det var helg..
ja.. jag öppnade faktiskt inte ens boken :/
det är dålig disciplin man har på sig själv,

men tänkte att jag kan åka upp till stallet idag och så ser jag till att plugga matte imon,
för på torsdag sedan är det nationella provet,
det är det enda vi har den dagen faktiskt,
så det blir till att sluta tidigt.

jag hoppas ni håller tummarna för mig på torsdag :)
måste försöka skriva bra,
det betyget jag har nu vill jag inte förlora..
och jag vet inte hur hårt han kommer ta mitt prov om det går dåligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar