torsdag 3 december 2009

godnatt

ja god natt kan man väl säga,
inte för att jag ska sova..

för det kan jag nog inte riktigt än..
har alldeles för mycket och tänka på just nu,

skolarbete och skolarbete och åter skolarbete...

nästa vecka på torsdag har vi nationella prov,
och jag känner mig redan supper nervös inför det,
matte är det,
ärligt tallat ett av mina starka ämnen...
men jag är så rädd för att jag kommer bli stressad och inte göra bra ifrån mig och riskera att sänka mitt betyg för det...
och jag vet inte vad jag gör om jag sänker det betyget..........

hade jag fått hade jag gärna gått om 1 år...
se till att göra kurserna ännu bättre...
för jag kan egentligen,
men så fort jag missar 1 sak så blir jag så stressad och då blir allt fel..

så just nu är huvudet uppe på högvarv i matematik, naturkunskap, psykologi, vård och omsorg och alla ämnen jag har...

ska lägga mig och titta på film för att splittra tankarna lite..
imorgon får jag inte sova som jag brukar heller,
ne då måste jag kliva upp för att gå till tandläkaren här hemma,
och det var länge sedan,
jag åker ju i vanliga fall till värnamo,
men nu är det en sådan här standard besök som man alltid brukar ha 1 gång per år.

men troligen hinner jag med bussen till skolan som vanligt, fast får ta en annan linje buss istället..
inte den vanliga skolbussen som jag brukar ta utan en annan,
men det kvittar ju för dom går med förbi skolan på morgonen.

ne ni,
ha det bra och god natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar