söndag 6 december 2009

söndag

hej hallå :)

på tiden jag skriver nu va? :)

dagarna bara rullar på ju,
var ute och åt middag med mamma och pappa igår,
mysigt att göra sådant :)

idag är dom ute och sågar i skogen och jag känner mig på "göra saker" humör idag :)

så tänkte just sätta mig och leta upp något roligt recept man kan göra idag :)
göra middag idag kanske?..
hmm.. jag får se om jag gör det :)

ska iaf snart göra iordning lite lax som vi har i frysen och äta det som lunch tänkte jag,

men jag ska nog troligen baka något iaf :)
och så ska jag plugga lite matte,
och får se mer vad man kan tänka sig att göra,

ska göra iordning en kopp te iaf som jag kan ha och dricka medans jag pluggar :)

ska även ta och installera blodsockermätare programmet på datorn och lägga över alla blodsocker värden och se hur det ser ut :)
spännande.

ne nu ska jag sätta igång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar