torsdag 24 december 2009

God jul

God jul på er alla :)

själv vill jag väl inte påstå att jag har någon god jul,
har ingen julstämning eller något sådant,
tycker bara det är tråkigt..

många älskar väl julen för alla presenter...
men nej..
jag tror jag nästan ALDRIG tyckt det varit något speciellt,t
tycker inte det är något speciellt,
visst man kan bli glad för vissa saker man få,
det säger jag ju inget om,
men nej jag skulle LÄTT klara mig utan julklappar,
inga som helst problem på den punkten,

julen är så mycket mer för mig,
men just nu är julen inget för mig,

har väldigt stor lust att skippa julen nästa år,

jag menar då är man 18,

spara ihop lite pengar tills dess kan man göra och sedan åka iväg SJÄLV till ett hotell och bara komma ifrån allt,
inte ta med sig telefonen ens,
eller åtminstone ha den avstängd.

visst tyck ni att jag är löjlig nu,
men nej,
jul,
Nej tack!
säger jag,

Men god jul på er iaf.

hade jag kunnat ändra på några punkter och lagt till några nya punkter,
ja, då hade jag nog med älskar julen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar