söndag 20 december 2009

Sockerfri glögg och chokladmjölk


Har ni druckit den sockerfria glöggen? :)
tycker själv den är jätte god,
visserligen smakar den mycket sötare en den med socker kan jag tycka,
men vetskapen att den är lite bättre för blodsockret gör den ännu godare :D

ska faktiskt ta och göra iordning lite glögg till mig nu :)

sedan någon jag tycker är väldigt god är den sockerfria chokladmjölken :)
kan rekommendera er som inte testat den innan att faktiskt göra det :)
imon ska vi vara hundvakt med :)
åt pappas brors hund,
en schäfer,
dom ska åka iväg till egypten nu under julen.
får se om hela huset blir upp och ner med tre hundar nu då ;)
det har ju gått innan, så det lär väl gå nu med ;)
haha,
men han är en riktigt jäkel den där ibland,
slår gärna igen sina stora öron när han vill ;)
och imon blir det fest på kvällen med :)
då är det parken som gäller :)
ska bli kul,
var faktiskt och köpte en klänning idag som jag ska ha där och på nyår och så,
egentligen har dom ett tema som är "VIT"! i år..
men det tänker jag strunta i helt totalt ;)
för det första är det jätte svårt att hitta något vit nu,
iaf med tanke på det utbudet vi har här i små byarna här omkring ;)
och sedan är man så jäkla blek nu under vinten så det ser inte så bra ut då,
och jag klär för det tredje inte i vit heller ;)

1 kommentar: