tisdag 22 december 2009

dags att skriva lite?

ja nu är det väl dags att skriva lite ;)

mitt internet är så fruktansvärt segt just nu så det är därför det inte blivit av att jag knappt inte har skrivit något här :)

slutade skolan idag iaf :)

och hade riktigt kul på parken igår :)

fick visserligen känning och trodde att jag skulle trilla ihop där ett tag på dansgolvet,
men gick och satte mig och villade lite och sedan hämtade en kompis min väska åt mig och där i hade jag ju med mig mitt druvsocker,
hade faktiskt 1 ordningsvakt framme vid mig som trodde att jag var så onykter så att det var därför jag satt där (nej, jag hade inte druckit något, förutom vatten då ;) ),
men jag förklarade bara snabbt att jag hade diabetes och hade känning.
Jaha! sa han bara och gick iväg sedan,
jag kan ju inte direkt säga att han gjorde någon direkt ansträngning för att hjälpa mig eller så..

men det är ju inte konstigt att sockret blir lågt när man dansar precis hela tiden.
men jag låg faktiskt högt först,
det gör jag alltid när jag är i parken..
vet inte varför,
så jag tog lite extra och troligen blev det för mycket då ju och så blev det en känning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar