tisdag 8 december 2009

Nu har jag med skrivit brev till TV4

Ja,
nu har jag faktiskt med lyckats dikta ihop ett brev till TV4.
jag är bered på att satsa STORT för att få igenom det här!

funderar på att skriva till våran lokal tidning eller aftonbladet till helgen och klaga lite över att dom faktiskt nästan inte hade någonting om diabetes när det var världs diabetes dagen.

för det var något jag tyckte var väldigt dåligt.

jag menar om man kan få media till att vara lite mer aktiv med information om diabetes så tror jag att det hade kunnat öka en hel del i diabetes forskningens insamling.

det finns så himla mycket mer media skulle kunna göra för att hjälpa till att öka insamlingen.

jag menar med lite mera hjälp så kan man säkert besegra diabetes,
tyvärr så är ju ingenting grattis.
så det finns ingen möjlighet att forskningen skulle kunna fortsätta utan hjälp.

Vet ni vad jag tycket?
Jo!
jag tycker att ni med ska skriva till TV4.
även ni som inte har diabetes,
det skadar ABSOLUT inte,
desto fler som visar ett intresse till det här,
desto lättare har man ju till att få igenom det.

så kom igen,
ta er tiden till att skriv till TV4,
det behövs inte mycket,
bra något.

som man brukar säga,
Ensam är man svag,
Men tillsammans är man stark,
eller är det så man säger XD

http://www.tv4.se/1.323757/kontakta_tv4_gruppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar