måndag 4 april 2011

skärpning

ne nu får det här bli ändring på.
Jag måste ta mig tiden till att sätta mig att skriva.

får försöka hinna med det imorgon, för idag har jag haft fullt upp och klockan är mycket nu så nu är det sängen som ligger närmast i tiden.

imorgon (om jag nu skriver är väl bäst att säga) så kan jag berätta om en situation som jag hamnade i idag, som man lätt skulle kunna dra en rubrik över som "att dölja sin sjukdom".

för det råkade jag utan för och jag kämpade hårt för att ingen skulle märka och för att vara som "alla andra" (är jag inte det???)

men som sagt, förhoppningsvis mer om det imorgon.

nu ska jag sova, är helt slut efter dagens ridlektion! en dressyrlektion bara utan stigbyglar och mycket galopp var det den bestod utav, det lär kännas i benen imorgon.

men fram till dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar