onsdag 2 februari 2011

tröjor

kolla in den här sidan.
här finns masser med häftiga saker som symboliserar kampen med diabetes och hoppet för ett botemedel

blev lite suggen på att beställa hem något. får se om jag gör det ;)

här har ni adressen iaf :)

http://www.zazzle.se/diabetes+presenter


har även varit inne på företagets sida som min pump kommer ifrån och där kan man beställa hem jätte fina "skins" klistermärken så att pumpen blir lite finare, har helt fastnat över dom där "skinsen" med zebraränder på ;) men tyvärr verkar det som om det inte går att beställa hem till Sverige därifrån, så får nog nöja mig med att min pump ser ut som den gör.

men det gör egentligen inte så mycket, så länge jag har min kära vän som hjälper till att hålla blodsockret på en bättre nivå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar