onsdag 16 februari 2011

diabetessjuksköterskan igen.

var hos diabetessköterskan igår igen. vi diskuterade lite om ny insulinpump igen och vi kom väl fram till att jag skulle få en ny till sommaren, för den jag har nu är ju så pass ny att det är ingen jätte stor risk att den börjar krångla.
blodsockret ligger rätt bra. bad om ett HBA1C till nästa gång vi sågs, så det la hon in så att jag kan gå och ta. måste bara komma ihåg att göra det med.
sedan små diskuterade vi bara i övrigt. så om två veckor är det dags att åka till henne igen.

idag har jag varit iväg och övningskört med körskolan på förmiddagen och vid två tiden var jag och en kompis nere och tränade på gymmet.

trots gympasset ligger jag ändå på 16 i blodsocker. fattar inte varför jag alltid hamnar högt när jag tränar.. det är jätte sällan att mitt blodsocker går ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar