söndag 6 februari 2011

hög

rubriken säger allt,
har haft högt socker nästan hela dagen..
ihuvudtaget är mitt socker otroligt hoppigt just nu. även fast jag tar blodsockret ofta och tar extra insulin, men ändå så tycker jag att det ligger högt rätt ofta.

låg på 18 innan och har tänkt att jag alldeles snart ska ta ett nytt socker och kolla vad det hamnar på.

föresten så på lördag ska jag iväg och lyssna på en som berättar om signalhundar/service hundar, ska bli riktigt intressant och jag hoppas hon berättar något om diabeteshundar.
dom ska ha jätte mycket föreläsningar på det stället, bland annat om hemvärnet och hundar, lederhund, freestyle, hundpsykolog, första hjälpen med hund m.m
skulle vilja lyssna på allt ;) men får se vad vi tar när det väl är lördag.
men det med signalhundar ska jag absolut lyssna på och ska även försöka prata lite med henne efteråt :)
min syster skulle vara med och hjälpa till på förmiddagen så får väl be henne att berätta om det jag missar ;)

nu ska jag ta tag i att gå och kolla det där blodsockret, har lagt undan mätaren i köket och själv är jag på mitt rum, så ska ropa och på king och se om han är på humör att hämta den idag eller om han är för trött efter att mamma har tränat med honom :)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du hittade till min blogg :) Och kul att jag hittade till din!

    SvaraRadera