torsdag 4 november 2010

uppdatering?

ja nu är det väl dags för en uppdatering igen..

blir lite dåligt med dom ;)
har inte haft så mycket att säga får jag väl nästan skylla på.

ska väl snart gå och lägga mig, får se om jag blir uppväckt imorgon utav telefonen, väntar på ett telefon samtal om mitt boende inför praktiken och det förvånar mig inte om det ringer just när man sover.

men det viktigaste är att det löser sig med boendet, det ända är att det är mindre roligt att svara i telefonen ny vaken eftersom det hörs ;)

blodsockret måste jag nog tyvärr säga att det ligger väldigt ostabilt..
väldigt hoppigt är det just nu och svårt att ställa in.

måste börja ta ÄNNU mer blodsocker med.
det behövs :)
det har blivit lite sämre med det känner jag ;)

imorgon åker jag och en kompis iväg till Växjö och ska vara där till söndag :)
och sedan på söndagen är det hundutställning och då ska mamma ställa ut våra två Bullmastiffer.
ska bli spännande att se :)

och efter det börjar ju allvaret igen..
alltså skolan eller rättare sagt praktiken ;)

men nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig och titta på house.
föresten, nästa vecka kommer ju troligen min artikel vara med i tidningen.. kommer inte våga läsa den :P jag har ingen aning hur det kommer se ut så det kommer bli supper spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar