tisdag 16 november 2010

panik

blev en aning stressad idag och lite halv panikslagen.

insåg för mig själv att jag måste tagit med mig båda min "äggkoppar" (som det så fint heter, dom är tillför att sätta ditt fästet till pumpen med) i värnamo.

jag letade för fullt här hemma och funderade på hur jag skulle göra om jag nu glömt dom, för fästet börja bli dåligt och tejpen hade nästan släppt.

jag försökte sätta ditt en ny nål med ett annats företags fäste, men självklart misslyckades jag och stod åter igen där utan en ny nål.

men sedan tog jag och letade igenom varenda låda igen och DÄR! ja där låg den plötsligt.

vilken lättnad.
tänk vad handikappad man blir fort om man tappar bort någon utav sina saker.

ska ju inte tillbaka till värnamo fören på fredag och tror inte fästet hade klarat sig tilldess.

men nu löste det ju sig, äggkoppen är hittad och en ny nål är satt.
mysteriet är löst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar