måndag 15 november 2010

Måndag

och så var det måndag igen.
jag har legat och dragit i mig i sängen ett bra tag men beslutade mig efter ett tag att kan vara en smart ide att kliva upp ändå.

jobbar kväll idag så är fortfarande hemma, börjar inte jobbar förens 15.30
får ta bussen hem sedan igen sent på kvällen eftersom det är skoldag imorgon.

idag tittade jag på facebook evenemanget och såg att vi blev totalt 1468 deltagare.
nästa år ska jag försöka få ihop ännu mer deltagare genom att starta evenemanget tidigare.

här hemma har ljuset fått brinna hela dagen. det står på trappan och ljuset kämpar faktiskt fortfarande för att hålla sig i liv. det är inte mycket kvar på ljuset, men lite liv finns där än.

om man går in på facebook och söker på World Diabetes Day så kan man hitta dom mest fantastiska bilderna på byggnader som låtit lysa upp i blått runt om i världen.



Denna bilden tycker jag nästan är bland det bästa. ringen man ser runt ön är människor.
det är personer som ställt sig runt ön med blåa paraplyer för att visa sitt stöd för Världsdiabetesdagen.

är inte det häftigt? jag är imponerad iaf och det hade varit roligt att se något sådant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar