onsdag 17 november 2010

känningens dimma

har inte haft praktik idag utan varit i skolan och skrivit sådan här supper rolig salskrivning....
gick väl inte så där bra kan jag väl tycka, inte bra att blanda huvudvärk, salskrivning och dålig motivation på samma gång.

när jag väl hade lämnat in mina papper och var då även färdig i skolan för dagen så blev det Ullared och Gekås med min klasskompis/diabeteskompis Madde ;) och min trogna gamla förföljare till ex klasskompis Malin.

så det blev en dag där bland alla andra människor.
så mycket stress och irritation blev det eftersom jag alltid blir det i sådana situationer
men fick lite julklappar in handlade iaf ;)




cirka halv 6 var jag åter igen hemma och då blev det snabbt göra sig iordning och ge sig iväg till Gislaved igen för att kolla på Öppen scen. vilket menas att våra lokala "ungdomsband" spelar och det var även några dans uppvisningar.
väl sittande där inne så känner jag det komma svepande över mig....
"Känningens dimma"
kände bara hur trött och "Omed" jag blev i huvudet.
så vände mig mot mina kompisar tog upp den klassiska känning handen för att förklara situationen jag hade.

känning handen menas att jag bara lyfter upp handen i luften och håller den "still" så att man kan urskilja dom tydliga darrningarna jag har på handen.
och wola! mina vänner blir genast medvetna om situationen och med på noterna ;)

och så snälla kompis som man har åker iväg och köper en dricka till mig så att jag kan få upp sockret igen.
visst är det tur att man har vänner att förlita sig på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar