torsdag 18 november 2010

Sitter inne på mitt rum och musiken spelar på högsta volym ur dom nya fina högtallarna som jag skaffade mig igår på Gekås. har blivit så trött på det urdåliga ljudet på skoldatorn att jag tyckte det var dags att slå ett slag för bättre ljud.

så som sagt just nu sitter jag och spelar sönder låten "Gubben i lådan" som min kompisar lyckas få in i min hjärna.
men det är inte det enda jag gör, sitter faktiskt och letar efter en soppa som jag kan laga.
har nämligen lovat mamma att laga mat till familjen eftersom jag ändå är hemma.

senare blir det stallet och jag hoppas på att Dammie är på lika bra humör som i söndags, det är underbart att komma upp till stallet och möttas utav en häst som faktiskt ser glad ut när hon får syn på en.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar