söndag 18 september 2011

helg

nu är det helg!
fast helgen är väl egentligen över idag, men jag tar iaf helg nu. har jobbat fredag, lördag och nu söndag så nu är jag ledig två dagar innan jag jobbar igen.

men hela nästa vecka är ändå fylld med aktiviteter.

och i helgen blir det halmstad och gå på sydkonferens med diabetesföreningarna. ska bli kul och hoppas att man kan få ut lite ideer och ny kunskap framför allt är det en ny upplevelse att åka iväg på något sådant här, så det ska bli spännande.

mitt blodsocker har faktiskt rättat sig till lite och är lite jämnare vilket känns väldigt skönt.

märkte nu när jag satte mig för att skriva här att jag faktiskt är väldigt trött och kan knappt koncentrera mig på själva skrivandet, så funderar på att sätta på en film och bara vila en stund i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar