söndag 6 mars 2011

praktik

nu är det dags att snart krypa ner i sängen.
blodsockret ligger lite högt, 16,7 mmol/l
troligen för att det börjar bli dags att bytta nål och även eftersom jag har förkylning i kroppen.

så nålen till pumpen är bytt. testade och sätta den på magen denna gången. spännande och se om det funkar eller om den vek sig. får alltid sätta den på sidan utav magen eftersom jag väldigt ofta råkar ut för att nålen enbart viker sig när jag försöker sätta den på magen.

får väl sitta upp en timmer till ungefär och bara se till så att sockret går ner igen.
börjar inte jobba fören klockan 10 imorgon så det gör ju inte så mycket om man bli uppe lite längre än vanligt.
att jag börjar vid 10 imorgon är för att jag har praktik. ska vara på ett serviceboende för psykiskt sjuka personer.
ska bara jobba några timmar imorgon till att börja med. sedan får jag börja jobba som vanligt från och med på tisdag.

idag har jag spenderat dagen med att övningsköra och efter det blev det en lång promenad med hundarna på 2,5h, väldigt härligt eftersom vädret var så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar