tisdag 1 mars 2011

årsmöte

ja då var årsmötet för min lokaladiabetesförening (GGVV) avklarat.
Trevligt fasten att jag kände mig helt avslagen pga att jag har dragit på mig en förkylning.

jag som aldrig brukar vara sjuk. men nu känner man bara att kroppen inte alls är med. kanske inte så konstigt att jag blivit sjuk.. finns en hel del faktorer som kan varit en stark orsak till att det bröt ut nu. men det går nog snart över. jag är inte den som klagar över lite förkylning förutom att man blir helt seg och ögonen bara utstrålar trötthet.

men som sagt, nu sitter jag med i styrelsen och det ska bli kul att komma igång med allt.
jag menar det är på tiden att jag drar mitt strå i stacken och hjälper till för att sprida information och kunskap om min sjukdom och även vara ett stöd och ett kontaktnär för andra i samma situation.

en sak gjorde mig riktigt förvånad, för visst förstod jag att vi inte var många som var med i våran diabetesförening, men det vissade sig till min egen förvåning att vi bara var runt 215st. och det är ju verkligen inget stort antal med tanke på alla diabetiker som finns här om kring. så om du tillhör mitt område, alltså GGVV området (GISLAVED, GNOSJÖ, VAGGERYD, VÄRNAMO) tveka inte att ta kontakt med förening för att gå med eller veta mer om den.
Fler medlemmar behövs för att bli större och "Bättre"!

nu är det dags att sova, försöka sova bort denna förkylningen så att jag orkar vara med på spinningen imorgon på idrotten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar