onsdag 3 februari 2010

dåligt med skrivande... (som vanligt)

ja detta börjar bli lite av samma inlägg varje gång jag skriver,
för varje gång får jag be lite om ursäkt för att jag varit så dålig på att skriva ;)

iaf så har jag praktik just nu :)
är på hemsjukvården och det är supper kul :)

jag kan ju inte säga annat än att jag kan det mesta som vi gör när vi åker hem till vårdtagarna, för det vi gör mest är att hjälpa till med insulin och blodsocker ;)

och jag kan ju INTE direkt komma och säga att jag inte vet hur man gör sådant,
igår fick jag ta blodsocker på en av vårdtagarna och idag hjälpte jag till och ge en insulin.

lite roligt att få vara den som ger istället för att vara den som tar ;)


har denna veckan kvar och nästa vecka, sedan är det en vecka lov och efter det har jag två veckor praktik till, men då kommer jag vara inne på vårdcentralen istället för på hemsjukvården.

jag ska försöka skriva igen imorgon om jag kommer ihåg det.. (vilket jag säkert inte gör) ;)
men försöka duger.
för nu ska jag gå och lägga mig.

har ju tid att skriva imon för börjar inte fören runt 15:15 imon. har ett kvällspass och jobbar tills 21:15

sedan när man kommer hem imon igen så blir det bara till att gå och lägga sig igen för sedan ska man upp på morgonen igen vid 05:45 för att sedan ta bussen vid 06:30

jaha, nu när jag äntligen har klottrat ner lite text här så ska jag ta och gå och lägga mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar