lördag 20 februari 2010

:D

det är så otroligt mycket snö idag :)

det första man fick göra när man vaknade var att ge sig ut och skotta, men det var jag nog inte ensam om att få göra ;)

fick ett samtal igår som gjorde mig mycket glad,
dom ville att jag skulle komma på anställningsintervju angående sommarjobb som personlig assistent :)

det blev jag otroligt glad för :)
så självklart tackade jag ja, så den 2 mars ska jag ditt :)

inte så mycket att säga egentligen ;)
blodsockret ligger bra.

syrran och hennes kille hade vänner hemma igår, så vi åt middag och flummade och bastade ;)
jag van ;) jag satt kvar längst i bastun XD

nu sitter jag och tjötar med malin och försöker komma fram till något att göra ikväll ;)
så det är bäst jag slutar skriva här och återgår till det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar