tisdag 26 januari 2010

..

japp som vanligt är man lite dålig på uppdaterandet och att ta blodsockret lika så...

sköte det så bra ett tag med att komma ihåg det ofta,
nu kommer jag ihåg det när jag är i skolan, men när jag kommer hem är det som bort blåst..
vet inte varför.

nästa vecka är det dags för praktik..
vårdcentralen/hemtjänsten är det som gäller denna gången..

ska bli spännande och se hur det blir :)

mamma beställde tid till mig på vårdcentralen idag, men fick inte tid fören nästa onsdag.. får se om jag är ledig då så att jag kan gå eller om jag får av boka tiden..

har ju haft så ont i magen det senaste och även otroligt trött och eftersom min diabetesläkare tyckte att jag skulle kolla upp det om det fortsatte så då får jag väl göra det med då.

är ledig från skolan på fredag med, studiedag.
skönt med lite ledighet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar