onsdag 24 februari 2010

Halloj :)

ja nu ska vi inte tappa takten i bloggandet igen ;)

har bara varit lite mycket.
eller ne..
inte direkt.

men många nya tankar och uppfattningar och upplevelse och ta in.
blir ju så när man kommer till ett nytt ställe.
(pratar om att jag har praktik för er som inte läst innan) ;)

måste säga att det är supper kul.
har flera olika mottagningar jag ska vara på.

på fredag ska jag vara med diabetessköterskan...
har inte sagt att jag har diabetes..
vill inte det riktigt..

men det kommer väl fram på fredag då ;) får väl säga till henne att hon inte behöver berätta dom där simpla små grejerna som jag redan vet ;)
blir bara onödigt och så känner jag mig väl bara dum när hon får reda på att jag har det sedan ;)

egentligen är det väl bra att berätta att jag har diabetes så dom vet..
men vill inte vara patient utan vill vara vårdare.
om ni förstår hur jag menar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar