torsdag 16 september 2010

..

Hej!

egentligen borde jag ju berätta om mitt fin fina stipendium som jag och många utav mina gamla klass kompisar fick igår..
men vet ni vad..
just nu orkar jag inte det ;)

kan säga att när vi skrev på kontraktet för 5 år sedan var vi dom första eleverna i Anderstorp som gjorde det.
det var helt nytt då.
och grejen med kontraktet var att man skulle vara alkohol,tobak och drogfri tills ens 18års dag.

och beroende på hur många som var kvar i kontraktet efter varje årskull så fick man ett viss summa pengar.

vi var från början runt 30 tror jag, igår var vi 15 som hade slutfört det här och fick ta emot stipendiet som detta året gick på 10.000kr till varje deltagare.

så igår blev vi alla väl fotograferade och jag kommer inte våga titta i tidningarna sedan när dom kommer ut :P

men nu ska jag sova,
är ledig imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar