lördag 11 september 2010

..

egentligen har jag inte mycket att skriva just nu,
och egentligen har jag inte lust att skriva heller, för har just avslutat skrivandet på projektarbetet, har suttit cirka 4h och skrivit idag, men nu kände jag att jag inte orkade skriva mer.

men kände att jag behövde skriva här idag för att inte vara så slarvig med uppdateringen.

lånepumpen fungerar bra och jag har en bra inställning på insulinet.. kan lite för mycket insulin för det känns som jag har haft väldigt många känningar sedan jag fick hem pumpen.

blodsockret har ju som sagt legat bra men lite lågt ibland som ni förstår eftersom jag sa att jag hade haft rätt många känningar..

haha, ne vilket dåligt inlägg det här blev..
inget intressant hade jag att berätta heller,
aja, nu vet ni iaf att jag lever ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar