måndag 27 september 2010

sammanfattning ska komma

ja som sagt en sammanfattning från Ung Diabetes lägret ska komma.
ska bara ta mig tiden till att skriva om det med ;)

måste ändå ta och sammanfatta och skriva om det till min lokala diabetesförening (GGVV som våran är förkortad till)

men just nu känner jag inte att jag har tid att sätta mig att göra det.

kom just från ridningen..
eller det var väl en lögn.. ;) kom hem för cirka 2h sedan.. och det är ju inte så just.. :P

fick en känning mitt under ridningen så fick svänga av från spåret och ställa mig och äta lite russin som jag hade liggande i min jacka..
hatar att behöva göra det eftersom jag oftast är väldigt diskret med att jag har diabetes,
men nu fanns det inte så mycket att göra, jag hade ändå inte kunnat genomföra dressyrpasset med ett gott resultat om jag hade fortsatt rida runt med en känning.

men min ridlärare förvånade mig, kom inte ihåg vad hon frågade mig när jag svängde av från spåret men jag sa till henne att jag bara behövde en paus och då frågade hon bara så att jag inte var svimmfärdig,
men det svarade jag snabbt nej på.
men sedan sa hon "För du hade väl diabetes"

och det var det som förvånade mig att hon minns detta för jag kanske var på ett ridläger hos henne för cirka 5år sedan och efter det har jag aldrig satt min fot på ridskolan fören denna terminen då jag började rida lektioner där.
men denna människa har ett sådan fruktansvärt minne att hon kom ihåg det, det är hon nästan värd en applåd för, för visst att där jag bor är det bara små samhällen, men hon har ändå en rätt stor ridskola och rätt många mer elever än mig. så applåd för det ;)

nu har jag planerat att gå och lägga mig,
imorgon blir det första dagen i skolan igen efter lägret. känner att jag knappt har hunnit landa i verkligheten igen över att man är tillbaka till vardagen..
och vad gör saken bättre än att man börjar skoldagen med 2h matte C... nej tack.. det hade jag gärna skippat ;)

fast det första jag ska göra nu är att leta upp en lapp på en mejladress så jag kan planera samåkning till hundkursen och för det andra måste jag ladda min telefon med annars blir det svårt för eventuellt folk som vill ha tag på en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar